Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Rubrik?!

Av E - 19 oktober 2009 16:59

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag. Men det har heller inte funnits så mycket att skriva om!


I lördags började bror min att tapetsera i vårt vardagsrum, det blir kanonsnyggt, tycker vi i alla fall =) Han satte färdigt hela fondväggen. Så nu är det upp till mig och KJ. KJ har idag slipat resten av väggarna, och jag tänkte ge mig på med tapeterna ikväll. Så får vi se hur det blir. Kul!


Jag har varit superduperjätte förkyld sen förra tisdagen.. På måndagen var jag och min kompis Erika till Stockholm, hon följde så snällt med mig när jag skulle till sjukgymnasten! Och på tisdag morgon vaknade jag med hosta, halsont och knappt någon röst. Och så är det fortfarande.. Är dock lite piggare nu, så jag är nog på bättringsvägen. Hoppas bara det inte är svinisen!! Men då borde jag ju inte redan vara bättre, eller?!?

Sjukgymnastiekn flyter på, utan dramatiska förändringar, vare sig till det bättre ller det sämre. Vi får se vad herr Kaping säger på måndag när jag skall dit igen. Fem veckors sjukgymnastik är då genomförd.. Spännande!


Det får bli allt för nu.


Hejsvejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E - 20 november 2009 22:42

Jag tröttnade på bloggplatsen.. min blogg finns nu här: www.emegu.blogspot.com ...

Av E - 20 november 2009 22:00

  Kan man längta efter att bli trött? Ja, jag tror faktiskt det... Jag längtar efter känslan som man har i kroppen när man har sprungit eller cyklat ett riktigt hårt pass. När man bara vill äta och sen lägga sig på soffan och benen känns alldeles...

Av E - 18 november 2009 11:29

Jag surfade in på Ginza.se för att se om det fanns något nytt spel till Wii som kanske skulle passa oss... Och jag hittade ett som i alla fall jag vill ha :) New super mario!! Hoppas Kj också vill ha det, för då slår vi nog till när det släpps.   ...

Av E - 17 november 2009 14:57

Wow, idag har jag haft något att göra.. Hade en tid på vårdcentralen kl 13 för att förlänga min sjukskrivning och få nya mediciner... Så nu är jag sjukskriven året ut. Nu ska bara papprena in till Försäkringskassan så kanske jag kan få min ersättni...

Av E - 3 november 2009 11:13

Jag har precis lyssnat på Hallå P3. Ett program som jag tycker oftast har väldigt bra diskussionsämnen! Så var det även idag. Ang. att lita på sin läkare eller inte?!  Det jag har varit med om är självfallet inte i närheten av så hemskt som ...

Ovido - Quiz & Flashcards