Direktlänk till inlägg 6 juli 2009

Örserum triathlon - en bra tävling

Av E - 6 juli 2009 16:04

I helgen som gick var jag, KJ och min pappa i Örserum. Det var KJ som skulle tävla, och jag och pappa följde med som supportrar. Vi åkte ned i fredags, och bodde på hotell Smålandsgården. Det var ett sött litet hotell med gammeldags stil, mysigt!


I fredags när vi kom fram så åkte vi och åt, på den förmodligen godaste restaurangen i Gränna :) Sedan åkte vi tillbaka till Örserum och simmade en tur i sjön. Det var riktigt varmt i vattnet, men vi simmade med våtdräkt ändå..


Under lördagen så var det KJs tur att bli trött igen. Han simmade sådär, cyklade bra och sprang jättebra. Så det var en (lite för) spännande tävling med roligt slutresultat.


Efter tävlingen åkte vi tillsammans med KJs föräldrar, morbror och hans fru samt kjs kusin och hans tjej Andrea till Gränna och åt. För övrigt så körde Andrea sin första triathlontävling någonsin, och körde jättebra. Hon tyckte det var skoj!

Under kvällen blev det ännu en simtur, och även på söndagsmorgonen simmade vi en sväng. Skönt att röra på sig lite...


Idag är det tårta för fulla fat, kj fyller år! Släkten kommer snart hit, sen blir det en simtur i Ljustern!


Hejsvejs

Här är en bild på dagens födelsedagsbord :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E - 20 november 2009 22:42

Jag tröttnade på bloggplatsen.. min blogg finns nu här: www.emegu.blogspot.com ...

Av E - 20 november 2009 22:00

  Kan man längta efter att bli trött? Ja, jag tror faktiskt det... Jag längtar efter känslan som man har i kroppen när man har sprungit eller cyklat ett riktigt hårt pass. När man bara vill äta och sen lägga sig på soffan och benen känns alldeles...

Av E - 18 november 2009 11:29

Jag surfade in på Ginza.se för att se om det fanns något nytt spel till Wii som kanske skulle passa oss... Och jag hittade ett som i alla fall jag vill ha :) New super mario!! Hoppas Kj också vill ha det, för då slår vi nog till när det släpps.   ...

Av E - 17 november 2009 14:57

Wow, idag har jag haft något att göra.. Hade en tid på vårdcentralen kl 13 för att förlänga min sjukskrivning och få nya mediciner... Så nu är jag sjukskriven året ut. Nu ska bara papprena in till Försäkringskassan så kanske jag kan få min ersättni...

Av E - 3 november 2009 11:13

Jag har precis lyssnat på Hallå P3. Ett program som jag tycker oftast har väldigt bra diskussionsämnen! Så var det även idag. Ang. att lita på sin läkare eller inte?!  Det jag har varit med om är självfallet inte i närheten av så hemskt som ...

Ovido - Quiz & Flashcards