Alla inlägg under september 2009

Av E - 4 september 2009 13:03

När vi var på Tjörn i helgen, så bodde vi på ett jättemysigt "hotell" ute på landet. Dom hade en väldigt fin hund, som jag passade på att ta kort på :)

Hon hette Sparky och tog emot oss med öppna armar när vi kom. (Hon ville hela tiden bli klappad och kliad på :))



Av E - 3 september 2009 19:06

Ja, jobb och skola är allt min tillvaro fylls med just nu :)

Jag jobbar lite som vikarie på fritids, och det har blivit en hel del timmar. Plus att jag ju pluggar heltid. Men det känns bara roligt just nu! Är inspirerad till att plugga, vilket är bra.


I morgon fyller mamma år så då blir det ett besök där, med fika. :)


Har även varit ute och besökt en och annan geocache, vilket även det är ett fint tidsfördriv om man har lite tid över. Även ett bra sätt för mig att komm aut på lite promenader. Även om det är kämpigt med mitt rygg/baksidalår ont, så känns det helt ok ändå.


Tid för magnetkameraundersökning har jag fått också, 9/9 kl. 10:40. Nedräkningen har börjat!!


Hejsvejs!

Av E - 2 september 2009 09:21

Jag säljer min oanvända tempocykel,


Merida Warp 9, 2009 års modell
Storlek small
Sram Force komponenter,
FSA neo pro vevparti

Pris utan hjul: 13 000kr

Ovido - Quiz & Flashcards